+34 93 263 05 00

Blog

Home/BlogPage 5

MUTUA MADRID OPEN: 6.000m2 EN IMPRESSIÓ DIGITAL

De l’1 al 10 de Maig s’ha celebrat a La Caja Mágica  el Mutua Madrid Open 2015. La seu del torneig està considerada com la instal·lació de tenis més moderna del món. Segons Rafa Nadal ”no hi millors pistes de terra batuda al món que aquestes”. A l’impressionant edifici d’ acer i

Festival Jardins de Pedralbes 2015

L’estiu està darrera la cantonada, i amb ell comença la temporada de Festivals. Per ara ens ocupem del Festival Jardins de Pedralbes, que se celebrarà aquest any amb un gran cartell i com sempre, a l’aire lliure, en els Jardins del Palau Reial de la Diagonal de Barcelona. Amb un programa

LONA GRAN FORMAT DE MARTINI AL BORN.

Martini ha aprofitat una façana del carrer Flassaders, just a la cantonada amb el Passeig del Born, per a posar-hi una lona de gran format. Al mateix temps que dona visibilitat al seu equip de F1 Williams Martini Racing, dona suport a la campanya de conscienciació sobre el consum responsable d’alcohol

La publicitat exterior en la campanya electoral Britànica

Des del memorable cartell de Saatchi & Saatchi del 2001 ‘Labour isn’t Working’ per als Conservadors,  fins la fotografía de William Hague “retocada” amb el cabell de la Thatcher, els pòsters  de les campanyes polítiques s’han convertit en una institució en el Regne Unit.  Històric cartell dels Conservadors, creat per

Senyalització per a Graphispag i Infarma 2015

Aquí podeu veure algunes de les feines fetes per Sundisa per a l'últim Graphispag, que s'ha tancat amb gran èxit de visitants i ha ofert espais dedicats a la innovació i creativitat en impressió:  la Print Innovation Zone, la Print all Experience i el Print Conference Corner. En les mateixes dates

Retail: GAP s’estrena a Barcelona

Barcelona s’ha convertit en una de les ciutats de referència per al sector retail, especialment per a les grans cadenes de moda que han triat la capital catalana per obrir les seves “flagship stores”, atretes per la gran quantitat de turistes i per la seva imatge cosmopolita. El Ranking Destination Europe

Street Marketing: la tanca de Coca-Cola Zero que es pot “beure”

El Street Marketing està de moda i a mesura que s’anima l’economia veiem cada cop mes exemples d’accions especials als carrers fent servir els recursos més inesperats per a cridar l’atenció del consumidor i arrancar-li un somriure de complicitat. La tanca que es pot beure. Sí, beure, amb “B”, doncs és una
Contacte





Vols que et truquem?
si no 

Què t’interessa?

Subscripció al butlletí de notícies:
si no 

×