+34 93 263 05 00

Blog

Actuacions Retail: des d'un vinil de tall fins a un projecte especial.

Home/Blog/Retail: Black Friday, Filadèlfia i futbol americà.

Retail: Black Friday, Filadèlfia i futbol americà.

black friday_3Filadèlfia, anys 50. Divendres després d’Acció de Gràcies, festiu, i cita anual del partit de futbol americà més mediàtic de l’any entre l’equip de l’Exèrcit i el de la Marina. La gent envaïa els carrers i provocava un caos de circulació que la policia de transit va començar a anomenar Black Friday. Els comerciants de Filadèlfia van veure clara l’oportunitat d’incrementar les seves vendes amb ofertes que aprofitessin el moviment de gent al carrer.

Font: Imatge de La Vanguardia.

Font: Imatge de La Vanguardia.

A Espanya va arribar de la mà de la gran cadena de retail MediaMarkt, l’any 2012. En només 6 anys, el Black Friday que va força més enllà del divendres, s’ha consolidat com el període de vendes més important de l’any, superant fins i tot les vendes de Nadal. Interessa a tothom: als comerços per dinamitzar les vendes i als usuaris per anticipar les compres de Nadal a preus més interessants. Poques són les marques que no s’han afegit a la tendència. Fins i tot bancs i companyies aèries han trobat la forma d’aprofitar la cita.
Segons L’Observatori Digital en el seu informe sobre el Black Friday 2017, el 90% de les empreses enquestades, tant offline com a online, han confirmat el seu interès per realitzar accions i campanyes específiques pel Black Friday i el Cyber Monday, amb una previsió d’increment de vendes d’un 17% sobre l’any anterior, encara que para El Corte Inglés, al 2017, va acabar sent d’un 70%.
Segons TC Group Solutions, València i Màlaga són les dues ciutats en les quals més s’ha incrementat el tràfic per als vianants en zones comercials en 2018, més d’un 4% i Barcelona amb un 3,79%.
És evidenet que el sector retail creix en dinamisme dia a dia. Rebaixes, promocions, llançaments, BlackFriday, CiberMonday, Nadal o vacances. L’important és assegurar-se de comunicar-ho al client potencial el més extensament possible amb publicitat i accions en el punt de venda. Imprescindible per informar, recordar i provocar les vendes tan planificades com d’impuls.

Written by

The author didnt add any Information to his profile yet

Contacte





Vols que et truquem?
si no 

Què t’interessa?

Subscripció al butlletí de notícies:
si no 

×