+34 93 263 05 00

Blog

Accions personalitzadas per a retail

Home/Blog/Retail: Komono es vesteix de blau

Retail: Komono es vesteix de blau

Posem que caminem per una d’aquests carrers per els que passem amb freqüència, amb botigues a dreta i esquerra, alguna de nova, però la majoria conegudes. L’estanc, un establiment de moda, la sabateria, l’òptica o aquell petit local tan agradable en el que de vegades quedem amb els amics per prendre un cafè. En el millor dels casos hem sortit amb la intenció de realitzar alguna compra… però en la majoria d’ocasions, simplement passem per allí, en el nostre camí cap a un altre lloc.

Com explicàvem en el post anterior, qualsevol marca té només 7 segons per atrapar-nos al carrer, potser menys. Aquests set segons són especialment importants quan cal provocar una compra d’impuls.

KOMONO, la marca d’accessoris fundada a Bèlgica el 2009 per Raf Maes i Anton Janssens, acaba de presentar a Barcelona la seva nova sèrie d’ulleres de sol Marine Collection.

komono-retail-pg.gracia-sundisa_web

La sèrie Marine, moderna i minimalista, utilitza lents plans i marcs d’acer sofisticats per crear una aparença alhora audaç i discreta. Els vistós color blau de les lents afegeix una profunditat única al disseny. The Marine Collection està disponible en quatre estils icònics de KOMONO: Monroe, Taylor, Lennon i Alex.

Accions de marca en punts de venda multimarca.

Però abans d’explicar-nos-en els detalls, la marca ens ha d’aturar, fer-nos saber que alguna cosa nova passa dins el punt de venda. Detonar el primer impuls.

komono-retail-bonavista-sundisa_004
A més d’una campanya en autobusos urbans, Komono ens ha confiat la personalització de 13 punts de venda a Barcelona. La majoria no són botigues pròpies, sinó multimarca, amb una variada oferta de moda i accessoris. Cadascun amb les seves característiques i condicionants. Podria haver-se limitat a marcar una zona en l’aparador o a lliurar material punt de venda per col·locar a l’interior, però Komono ha apostat per una acció customitzada, adaptada a cada cas: des de vinils traslúcids acolorits en el vidre de l’aparador principal, en les finestres del segon nivell de la tenda, vinils de gran format a l’interior o marcs d’alumini amb impressió tèxtil retroiluminada. Aquesta és l’avantatge d’una producció personalitzada en impressió digital, en què es poden contemplar tantes opcions com es desitgi: mesures, idiomes, versions…
Aquí us deixem algunes mostres de la feina.

komono-retail-verdi-sundisa_005 komono-retail-rbla.catalunya-sundisa_001 komono-retail-pg.gracia-sundisa_003 komono-retail-bonavista-sundisa_022 komono-retail-bonavista-sundisa_009 komono-retail-bonavista-sundisa_001 komono-retail-verdi-sundisa_014

690 - 096 KOMONO BUS 1749

 

Written by

The author didnt add any Information to his profile yet

Contacte





Vols que et truquem?
si no 

Què t’interessa?

Subscripció al butlletí de notícies:
si no 

×