+34 93 263 05 00

Blog

Venecianes a la Boqueria

Home/Blog/Street Marketing Evian: Discover Spain Limited Edition

Street Marketing Evian: Discover Spain Limited Edition

stret-marketing-boqueria-evian-sundisa

Res com l’aigua per fer passar la set.

Evian, la marca d’aigua dels Alps francesos propietat de Danone, va començar a llançar, al 2008, edicions limitades dissenyades pels grans de la moda com Kenzo, Miyake, Elie saab o diane Von Furstemberg.

Aquest estiu ens ofereix una edició limitada per a Espanya.

Diversos models d’envasos de 75 cl dissenyats especialment per als turistes –més de 65 milions l’any passat- els conviden a explorar i conèixer el país, ensenyant en les seves etiquetes a tot color alguns dels nostres monuments més representatius.

La col·locació a Barcelona no podria ser millor per a aquesta campanya de Street Marketing: el Mercat de la Boqueria a les Rambles.

No hi ha dubte que les venecianes penjades als passadissos del mercat més turístic de la ciutat reflecteixen l’aire festiu, la frescor i els colors de l’original proposta.

D’aquesta manera, l’ampolla d’Evian, marca coneguda internacionalment, calma la set i es converteix, alhora, en un record de viatge per emportar-se a casa.

Written by

The author didnt add any Information to his profile yet

Contacte





Vols que et truquem?
si no 

Què t’interessa?

Subscripció al butlletí de notícies:
si no 

×