+34 93 263 05 00

Blog

Home/Blog/Street Marketing: la tanca de Coca-Cola Zero que es pot “beure”

Street Marketing: la tanca de Coca-Cola Zero que es pot “beure”

El Street Marketing està de moda i a mesura que s’anima l’economia veiem cada cop mes exemples d’accions especials als carrers fent servir els recursos més inesperats per a cridar l’atenció del consumidor i arrancar-li un somriure de complicitat.

La tanca que es pot beure.

dsc_2268

Sí, beure, amb “B”, doncs és una tanca ideada per Ogilvy per a Coca-Cola Zero, amb una canyeta de 140 metres, que dispensa Coca-Cola Zero a qui la vulgui tastar. Es va instal·lar del 4 al 6 d’abril a Indianapolis per treure partit de l’enorme quantitat d’espectadors que hi van anar per presenciar el campionat de basquet Final Four de la NCAA. Aquí hi trobareu l’historia sencera.

La tanca de vapor

audi-water-vapor-hed-2015

Segons llegim a AdWeek, l’agència alemanya thjnk ha creat pel llançament del nou Audi A7 Sportback h-tron una peça de publicitat exterior que apareix i desapareix davant la vista dels vianants… Aquest nou model híbrid d’Audi no treu altre cosa que vapor d’aigua pel tub d’escapament i per demostrar-ho l’agència ha ideat una tanca -realment sorprenent- que només apareix quan s’hi adreça un bon raig de vapor d’aigua.

 

Written by

The author didnt add any Information to his profile yet

Contacte





Vols que et truquem?
si no 

Què t’interessa?

Subscripció al butlletí de notícies:
si no 

×