COOKIES
En navegar per aquest website, acceptes la nostra política de cookies.
Truca'ns: 932 630 500
Es van conèixer per casualitat al campus. Phil havia fundat amb un soci un negoci de fabricació de sabatilles esportives el 1968. Ell necessitava alguns dissenys i Carolyn necessitava diners per comprar-se una caixa de pintures a l'oli. Aquell trobada casual va ser el detonant per a la creació d'un dels logos més famosos i significatius de la història. Juntament amb la poma d'Apple, per descomptat. [caption id="attachment_2954" align="alignright" width="201"]
La Deessa grega Niké[/caption] Carolyn Davidson va cobrar 35 dòlars per la seva feina. Es va inspirar en les ales de la deessa grega de la victòria, Niké, i va dissenyar un símbol gràfic que expressava moviment i velocitat, una corba (o “swoosh”) que podia aplicar-se fàcilment també a les sabatilles. Aquell traç va acabar desbancant amb el temps a la tipografia, per ser l'única i inconfusible representació de la marca.
Amb Anna Ewers -la nova Brigitte Bardot-, FrejaBeha, Olivier Martínez i Jegor Venned, Mango ens convida a conèixer la seva nova col·lecció tardor-hivern 2017. Amb una lona de gran format al Passeig de Gràcia/Aragó, ens anticipa la campanya de la temporada.
A final de 2013 la marca va llençar el seu concepte de “megastore” a nivell mundial. A diferència del tradicional format de botiga d'uns 300 m2, aquests nous punts de venda compten amb superfícies d'entre 800 i 1.500 m2. Són els nous "flagship stores", pel seu enclavament estratègic o per la seva superfície de venda. Aquesta major disponibilitat d'espai permet exposar la totalitat de les col·leccions en cadascuna de les botigues de la cadena (MÀNGO, MANGO MAN, MANGO KIDS i Violeta by MANGO), millorant l'experiència del client. Una de les últimes inauguracions ha estat al setembre al Soho de New York, amb un projecte en què moda, art, cultura i tecnologia van de la mà.
Tadashi Yanai no tem que el comparin amb Amancio Ortega. Tampoc els enfrontaments a curta distància amb Zara. Al contrari. Només així s'explica que la primera botiga del gegant japonès a Espanya estigui a escassos metres de la megabotiga d'Inditex al Passeig de Gràcia de Barcelona. Just davant de l'enorme i recent establiment de H&M. L'esperada obertura, anunciada a la primavera, va tenir lloc el passat 20 de setembre, i va comptar amb alguns rostres coneguts. Verónica Blume o Carles Puyol, van ser els ambaixadors de la marca. Però el 'Zara nipó' ja té altres dos projectes en ment: un al centre comercial Glòries i un altre al madrileny barri de Serrano, encara sense data determinada. I per què és tan important la inauguració d'aquesta tenda? Perquè amb la resta de competidors encara lluny, l'inici de l'expansió de Uniqlo al nostre país marca una amenaça real i molt propera. Uniqlo canviarà la nostra manera de vestir. Es desmarca de "l'element tendència’ que caracteritza a la seva rival espanyola, i defineix els seus dissenys com a peces de fons d'armari. És la batalla de l'efímer contra l'etern. "Fastfashion" versus "Lifewear" (roba per a la vida). Una altra lona de gran format, aquesta a la Plaça Universitat, com a tarja -enorme- de presentació.
miércoles 20, diciembre 2023