D'acord

BLOG SUNDISA

Street Marketing Evian: Discover Spain Limited Edition

domingo 05, julio 2015

stret-marketing-boqueria-evian-sundisa Res com l’aigua per fer passar la set. Evian, la marca d’aigua dels Alps francesos propietat de Danone, va començar a llançar, al 2008, edicions limitades dissenyades pels grans de la moda com Kenzo, Miyake, Elie saab o diane Von Furstemberg. Aquest estiu ens ofereix una edició limitada per a Espanya. Diversos models d’envasos de 75 cl dissenyats especialment per als turistes –més de 65 milions l’any passat- els conviden a explorar i conèixer el país, ensenyant en les seves etiquetes a tot color alguns dels nostres monuments més representatius. La col·locació a Barcelona no podria ser millor per a aquesta campanya de Street Marketing: el Mercat de la Boqueria a les Rambles. No hi ha dubte que les venecianes penjades als passadissos del mercat més turístic de la ciutat reflecteixen l’aire festiu, la frescor i els colors de l’original proposta. D’aquesta manera, l’ampolla d’Evian, marca coneguda internacionalment, calma la set i es converteix, alhora, en un record de viatge per emportar-se a casa.

T'ha agradat aquest article?!Comparteix-ho!

ARTICLE RECENT

DARRERA ENTRADA DEL BLOG

El calendari d'Advent de Casa Seat: una celebració lluminosa de Barcelona

miércoles 20, diciembre 2023

Casa Seat, situada a la cruïlla de l'avinguda Diagonal amb el passeig de Gràcia, es converteix en el llenç d'una obra d'art única que il·lumina l'esperit nadalenc de Barcelona amb el consolidat calendari d'Advent de la seva façana. La temàtica d'enguany ha girat entorn de destacades personalitats vinculades a...
Llegir-ne més