Han estat moltes les accions especials que han fet destacar les empreses més importants sobre les altres en el Mobile World Congress 2017. No només ha assolit un èxit històric, esmicolant com cada any el seu propi rècord, i fent-se notar per tota la ciutat, sinó que ha estat un exemple de "supercomunicació".
108.000 visitants – 208 països – 3.500 periodistes – 2.300 empreses
Des de les grans empreses de màxim nivell -les blue chips del sector tecnològic internacional- fins als més prometedors talents emergents, han ocupat cada racó dels nou halls i els onze espais exteriors tant de les instal·lacions de Gran Via com les de Montjuic. S'han expandit per hotels i centres de congressos, han omplert restaurants i locals, el metro, els taxis, i les limusines, fent que Barcelona es convertís durant quatre o cinc dies en el centre del món.
Al llarg de l'esdeveniment s'han presentat els darrers terminals i les apps més enginyoses, espectaculars avenços en vehicles connectats, realitat virtual, economia digital, solucions en impressió 3D, sistemes de protecció de la privacitat i els serveis mòbils més avantguardistes disponibles avui dia en el món.
L'equip de Sundisa ha treballat durant els darrers onze mesos per preparar la seva contribució en aquest fabulós projecte, de la mà de Fira Barcelona i GSMA i amb les marques que s'han anunciat o patrocinat espais dins el recinte.
Accions Especials
Samsung, ha combinat les accions de
branding amb la comunicació del llançament de la seva
Galaxy Tab S3 a la tanca gegant de l'Entrada Sud, que es va descobrir en el moment exacte en què acabava la roda de premsa de presentació al Palau de Congressos de Catalunya, en què també va celebrar, durant deu dies la seva convenció anual de distribuïdors europeus.
Android va apostar per una espectacular acció especial de marca aixecant ponts per creuar amb seguretat les grans avingudes que envolten la Fira. Lones gegants, treballs d'alçada, i un nivell d'acabats impressionant.
Lenovo, actual propietària de
Motorola, ha presentat
el seu Moto Z®, interessant combinació de mòbil y càmara, a les escales mecàniques que connecten la Fira amb l'estació del metro, incloent el Hall inferior.
Qualcomm, especialista en plataformes mòbils, va prendre possessió de la resta del túnel del metro i d'altres espectaculars emplaçaments a l'Entrada Sud i a l'
“Upper Walkway”.
Ericsson va impactar els visitants amb un missatge corporatiu gràcies a una lona de gran format a l'Entrada Est...
Networking Gardens
Twitter, Citi, Visa, E&Y, Xaxis, Adobe i la mateixa associació GSMA van patrocinar els “
networking gardens”, terrasses exteriors situades a les instal·lacions de Fira Gran Via, pensades per al descans i les trobades informals. Una altra manera de fer branding, allunyada de la publicitat convencional.
- Corpóri amb el símbol de Twitter
- Garden Xaxis
- Lletras corpóreas Twitter
- Lletras corpóreas Twitter
- Escala pintada Twitter
- Vinils impressos
- Lona microperforada E&Y
- Lona microperforada al Garden Citi
- Impressió sobre tèxtil
- Vinils de gran format GSMA
- Vinil de gran format en el Adobe Garden
Han estat moltes més les empreses i institucions internacionals presents amb publicitat. Lones, banners, banderes i pals, vinils, banderoles, opis, bastidors, rètols… escales mecàniques, adhesius de terra… Un autèntic festival del branding i la comunicació.