Usamos cookies propias y de terceros para mostrar publicidad. Si continua navegando consideramos que acepta el uso de cookies. OK Más información
BLOG

Accions especials en esdeveniments: la súpercomunicació!

Han estat moltes les accions especials que han fet destacar les empreses més importants sobre les altres en el Mobile World Congress 2017. No només ha assolit un èxit històric, esmicolant com cada any el seu propi rècord, i fent-se notar per tota la ciutat, sinó que ha estat un exemple de "supercomunicació". MWC_escala 4_01-03-2017_014_mini 108.000 visitants – 208 països – 3.500 periodistes – 2.300 empreses Des de les grans empreses de màxim nivell -les blue chips del sector tecnològic internacional- fins als més prometedors talents emergents, han ocupat cada racó dels nou halls i els onze espais exteriors tant de les instal·lacions de Gran Via com les de Montjuic. S'han expandit per hotels i centres de congressos, han omplert restaurants i locals, el metro, els taxis, i les limusines, fent que Barcelona es convertís durant quatre o cinc dies en el centre del món. Al llarg de l'esdeveniment s'han presentat els darrers terminals i les apps més enginyoses, espectaculars avenços en vehicles connectats, realitat virtual, economia digital, solucions en impressió 3D, sistemes de protecció de la privacitat i els serveis mòbils més avantguardistes disponibles avui dia en el món. L'equip de Sundisa ha treballat durant els darrers onze mesos per preparar la seva contribució en aquest fabulós projecte, de la mà de Fira Barcelona i GSMA i amb les marques que s'han anunciat o patrocinat espais dins el recinte.

Accions Especials

Samsung Galaxi Tab S3 Mastiles Samsung MWC17           Samsung, ha combinat les accions de branding amb la comunicació del llançament de la seva Galaxy Tab S3 a la tanca gegant de l'Entrada Sud, que es va descobrir en el moment exacte en què acabava la roda de premsa de presentació al Palau de Congressos de Catalunya, en què també va celebrar, durant deu dies la seva convenció anual de distribuïdors europeus. Android va apostar per una espectacular acció especial de marca aixecant ponts per creuar amb seguretat les grans avingudes que envolten la Fira. Lones gegants, treballs d'alçada, i un nivell d'acabats impressionant. MWC_exterior medusa_01-03-2017_009_miniMWC_exterior medusa_01-03-2017_003_mini Lenovo, actual propietària de Motorola, ha presentat el seu Moto Z®, interessant combinació de mòbil y càmara, a les escales mecàniques que connecten la Fira amb l'estació del metro, incloent el Hall inferior. MWC_metro_01-03-2017_002_mini MWC_metro_01-03-2017_029_miniMWC_metro_01-03-2017_009_miniMWC_metro_01-03-2017_023_mini Qualcomm, especialista en plataformes mòbils, va prendre possessió de la resta del túnel del metro i d'altres espectaculars emplaçaments a l'Entrada Sud i a l' “Upper Walkway”. MWC_metro_01-03-2017_046_mini MWC_interior medusa_01-03-2017_001_mini   MWC_espina walkway 3_01-03-2017_005_mini Ericsson va impactar els visitants amb un missatge corporatiu gràcies a una lona de gran format a l'Entrada Est...

 BILLBOARD-2 (002)

Networking Gardens

Twitter, Citi, Visa, E&Y, Xaxis, Adobe i la mateixa associació GSMA van patrocinar els  “networking gardens”, terrasses exteriors situades a les instal·lacions de Fira Gran Via, pensades per al descans i les trobades informals. Una altra manera de fer branding, allunyada de la publicitat convencional. Han estat moltes més les empreses i institucions internacionals presents amb publicitat. Lones, banners, banderes i pals, vinils, banderoles, opis, bastidors, rètols… escales mecàniques, adhesius de terra… Un autèntic festival del branding i la comunicació.