COOKIES
En navegar per aquest website, acceptes la nostra política de cookies.
Truca'ns: 932 630 500
En Sundisa estem d´acord amb Fairy: “Enguany, la millor festa seran els retrobaments”. En la seva última campanya, la marca remarca la importància dels retrobaments i sens dubte, no s´equivoca. Tots estàvem desitjant que arribés aquest moment.
Amb aquesta lona de façana situada en la Ronda Universitat de Barcelona, Fairy la presenta en gran.
Projecte VSA. Producció Sundisa.
Pocs saben que Fairy és una empresa d´origen britànic que va néixer a Anglaterra en 1898 i no va ser fins a 1982 quan es va donar a conèixer al nostre país. Va arribar a Espanya com “el miracle anti greix”, un detergent en envàs econòmic amb una potent fórmula capaç de netejar una pila de plats amb només una gota de rentavaixella. En 1991 Fairy es consolida en les llars espanyoles com un dels millors detergents amb el llançament de Fairy Ultra.
Segur que tots us recordeu de la campanya de Villarriba i Villabajo. Va ser una de les més reeixides d´aquest any i de la història de la televisió. Dos pobles competien en les seves festes populars per la millor paella i a l´hora de rentar la paellera els de Villabajo triaven un rentavaixella qualsevol i havien de “fregar i fregar”, mentre que els de Villarriba amb Fairy feien desaparèixer el greix. Una reeixida campanya que ha donat molt de joc a la marca i que encara segueix present en algun dels seus anuncis.
miércoles 20, diciembre 2023