COOKIES
En navegar per aquest website, acceptes la nostra política de cookies.
Truca'ns: 932 630 500
Un dels suports per a publicitat exterior més atractius, efectius i econòmics son les banderoles. Es van popularitzar els anys 80 a mesura que es reduïa el parc de tanques publicitàries al centre de les ciutats, tot i que el seu origen son els estendards i penons medievals que s’usaven com a decoració quan es celebrava algun fet destacat a la comunitat. Les banderoles ara es fan servir per anunciar esdeveniments culturals, esportius o d’interès ciutadà, campanyes de civisme o d’informació, i son una peça fonamental en les campanyes electorals. Aquí van els nostres consells per a una banderola perfecte: 1. Menys és més Les banderoles ofereixen una excel·lent visibilitat tant per cotxes com per vianants, sempre que siguem conscients que la distància a la que es veuen és, com a mínim, de 5 metres. S’haurien de veure bé des de 20 metres. Per tant, la conclusió és molt fàcil: tot el que no sigui visible a 20 metres s’ha de repensar. 2. El medi “determina” el missatge. De vegades l’originalitat d’una peça juga en contra de la seva claredat. S’ha de poder veure bé el missatge del patrocinador, les dates d’un esdeveniment, o la web on es pot trobar més informació. Per sort les banderoles van a parells i podem dedicar-ne una a la informació principal i l’altra a l’element visual que l’ha de fer atractiva. 3. No tot s’hi val. La qualitat compta, sobretot si és una campanya que es perllonga més d’una setmana en qualsevol ciutat. La tria de materials resistents, normalment polièster, la confecció ben feta i segura, un acabat sense arrugues i una caiguda elegant seran importants tant per l'efecte, com perquè el vent, el sol o la pluja no ens arruïnin la campanya. 4. Visió de conjunt L’impacte de les banderoles no només és individual, sinó de conjunt. En els temps del consumidor multi-pantalla l’ideal és treballar en diversos missatges i diferents originals per no perdre l’interès del públic al llarg del seu trajecte. En les campanyes electorals, per exemple, s’utilitzen diverses fotografies dels candidats i més d’un eslògan per a donar una sensació més variada de continguts. 5. Agilitat i Coordinació. Permisos, disseny, producció, confecció, instal·lació i retirada. Manteniment i reciclatge. Una bona coordinació i l’agilitat en la resposta son claus per a l’èxit d’una campanya en aquest mitjà de publicitat exterior.
miércoles 20, diciembre 2023