COOKIES
En navegar per aquest website, acceptes la nostra política de cookies.
Truca'ns: 932 630 500
De l’1 al 10 de Maig s’ha celebrat a La Caja Mágica el Mutua Madrid Open 2015. La seu del torneig està considerada com la instal·lació de tenis més moderna del món. Segons Rafa Nadal ”no hi millors pistes de terra batuda al món que aquestes”. A l’impressionant edifici d’ acer i vidre, dissenyat per l’arquitecte francès Dominique Perrault, amb més de 100.000m2 de superfície, si ha fet una important actuació gràfica per a l’ocasió. Sundisa ha estat la responsable de la implantació de tot el projecte de look, incloent també la senyalística necessària per a dirigir el tràfic de persones i la decoració dels grans espais per a transmetre l’emoció del torneig i els valors de les marques. Han estat necessaris gairebé 6.000m2 en impressió digital per a les pistes i el Garden, hem decorat els espais interiors amb lones, vinis, bastidors, venecianes i pancartes. Hem col·locat venecianes i tòtems retolats amb vinil a les zones exteriors, tant a l’entrada com a la sortida de la Caja Mágica, i hem instal·lat impactants impressions digitals sobre material tèxtil en la zona VIP. També ens hem ocupat de la campanya de publicitat exterior, imprimint Mupis, banderoles, tanques de 4x3 i columnes. La importància d’una bona aplicació d’imatge gràfica en un esdeveniment d’aquestes característiques és enorme. Un total de 221.386 persones han passat per les instal·lacions per presenciar el millor tenis sobre terra batuda en el torneig que finalment va donar la victòria a Andy Murray i Petra Kvitova. La repercussió en els mitjans de comunicació ha estat impressionant. Els partits es van poder veure per Antena 3, la Sexta i Teledeporte. La final a Antena 3, va arribar gairebé al 16% de share d’audiència. 130.200 fans a Facebook varen provocar més d’un milió i mig de visualitzacions de la pàgina. [gallery ids="1512,1496,1504,1502,1507,1506,1508,1505,1518,1516,1519,1514,1513,1511,1517,1509,1510"]
miércoles 20, diciembre 2023