COOKIES
En navegar per aquest website, acceptes la nostra política de cookies.
Truca'ns: 932 630 500
Tot i que sabem que darrera d’una marca de calçat esportiu hi ha milions en desenvolupament i investigació, assaigs amb nous materials i moltes hores de feina de disseny, no podem oblidar que la major part de les vendes es fan per raons molt més emocionals. El prestigi d’una marca, els valors i emocions que ens transmet, o l’associació amb un personatge rellevant. La tecnologia és important, però la imatge de marca, els aspectes aspiracionals i l’estil de vida que ens proposa encara ho son més. Com comunicar aquests continguts en el retail multimarca? El Corte Inglés ha trobat la solució en SUNDITEX –els calaixos de llum amb impressió digital sobre tèxtil d’alta qualitat-. Amb una columna, o un espai entre prestatgeries n’hi ha prou per aconseguir que cadascuna de les marques presents al centre agafin protagonisme i potenciïn el conjunt de l’oferta comercial. Aquests son alguns dels missatges llançats per algunes de les marques presents a la secció d'esports de El Corte Inglés per a aquesta temporada. Nike. Fierce Precision. Precisió Ferotge L’expressió de Rafa Nadal comunica el concepte a la perfecció. Força, decisió, competitivitat, i la precisió d’un mite. La nitidesa d’impressió digital en alta resolució confirma la qualitat del producte. Nike és una marca molt potent, líder en el sector esportiu i amiga de missatges contundents i plens de significat. Segur que recordeu l’inoblidable “Nike. Just do it”. Vans. “Off the wall”. Espontaneïtat. Vans no és una marca per l’esport. És un calçat per a cada dia, per a fer les coses que et diverteixen. Per identificar la gent natural i creativa. El collage de fotos ens insisteix en la llibertat, joventut, informalitat de la marca. Les situacions de diversió ens resulten envejables. Ens està dient clarament qui és el seu públic. Asics. It’s a big world. Go run it. El món és gran. Surt a córrer. Tot i que la traducció d’aquest concepte de l’anglès és força imprecisa, només amb la foto el missatge queda clar. Asics ens proposa una mirada panoràmica del món. La mirada que només poden tenir els que el contemplen des de dalt. Segur que els que pugen als turons amb el seu esforç senten la recompensa al seu esforç en aquesta mirada. Puma. Forever Faster. Per sempre, més ràpid. L’imatge de Puma a la secció infantil és un nen. Valent. Tan ferotge com en Rafa Nadal si em permeteu la comparació. Aconsegueix les seves primeres fites dalt del monopatí. I vol ser sempre el més ràpid. Des de petit i per sempre. Quina mare no li compraria unes Puma? Converse. The Chuck Taylor All Star. Made by you. Les chuck Taylor All Star. Dissenyades per tu. Sabeu la història? Hi havia una vegada un jugador de bàsquet que va ser un gran campió a començaments del segle XX. La marca Converse ja havia començat a comercialitzar les seves primeres sabatilles, dissenyades especialment per la pràctica d’aquest esport. En Chuck les feia servir i els fer alguns suggeriments per a millorar el seu disseny. En aquell moment la marca fa servir el segell “All Star” i l’as del basquet va començar a cobrar un sou de la marca. Converse ha continuat en aquesta línia d’adaptar els dissenys als desitjos dels consumidors. I no podem dir que els hi vagi malament Sigui quina sigui la imatge i el missatge que es vulgui transmetre, no hi ha dubte que un gran calaix de llum imprès digitalment sobre tèxtil, queda millor. I que l’efecte conjunt potencia el centre. Vols saber quins tipus de Sunditex t’oferim? Clica Aquí.
miércoles 20, diciembre 2023