Un any més, l'esdeveniment més esperat de l'any ha deixat el seu deixant a Barcelona. Cada cop més vinculat a la ciutat, malgrat els rumors, el Mobile World Congress ha col·laborat aquest any amb un estudi de disseny local de prestigi internacional. Brosmind, el projecte dels germans Mingarro, ha donat forma al lema “Creating a Better Future” amb el qual *GSMA ha volgut il·lustrar el paper de la tecnologia mòbil en la difusió dels objectius de desenvolupament sostenible de les Nacions Unides. 17 personatges creats per l'estudi de Barcelona i plasmats en diferents elements de marxandatge per animar als assistents a recolzar-los.
107.000 visitants de 205 països i 3.500 analistes dels mitjans de tot el món han assistit a les conferències i presentacions en el major -i més rellevant- trobada del sector.
rebia als visitants en el South Village, la nova zona exterior instal·lada davant de l'entrada principal al recinte, novetat d'aquest any, amb una zona chill-out de Primavera Sound. La marca ha arribat al Mobile World Congress 2018 arriba amb un espectacular portfolio d'avenços en connectivitat. La marca, que ha participat per quart any consecutiu en el saló, va desplegar les seves últimes solucions i novetats en ‘Easy Mobility’, la seva estratègia per desenvolupar la mobilitat del futur.
protagonista com cada any a l'entrada principal, ha desvetllat el llançament del seu nou Galaxy S9 -la càmera re-imaginada- amb dues lones successives de gairebé 500 m2 cadascuna. La primera, un “teaser” instal·lat dies abans, es va baixar a les 19:00h del diumenge 25 de febrer per deixar pas a la segona i definitiva mega-barra presentant el producte.
McAfee, l'empresa californiana de seguretat informàtica, va decidir impactar als assistents amb la seva marca a l'interior, en el seu camí cap al Hall 4, centre principal de conferències.
Oath, el grup novaiorquès de continguts digitals, amb marques tan potents com Yahoo!, AOL, TechCrunch, el Huffington Post, Tumblr o Ryot, va patrocinar un dels Networking Gardens a la planta superior amb una potent imatge de marca.
Qualcomm, fabricant de chipsets per a la tecnologia mòbil va optar per bàners en el Walkway 3, el més concorregut de l'esdeveniment.
L'Ajuntament de Barcelona també ha estat present amb diversos elements en punts estratègics del recinte, amb la campanya #ShareLikeFollowBCN, realitzada per Folch Estudio, una petició als visitants internacionals perquè es converteixin en ambaixadors i valedors de la la marca Barcelona.