Usamos cookies propias y de terceros para mostrar publicidad. Si continua navegando consideramos que acepta el uso de cookies. OK Más información
BLOG

Street màrqueting: Les millors històries comencen en un cotxe

SKODA ens proposa fer volar la imaginació i descobrir nous camins en conduir un Karoq, un Kodiaq o un Octavia amb una acció de street màrqueting en el metro de Barcelona.

Com a part de la campanya, la marca ens presenta un espectacle visual en els passadissos de l’estació de metro de Passeig de Gracia, Barcelona. 180 metres lineals de vinils, a banda i banda del corredor, ens submergeixen en un món de fantasia profusament il·lustrat i amb textos que podrien ser el principi o el final d’un conte.

Contes per a nens amb imaginació, o mares atrafegades, o joves rebels, o amants de l’aventura i el viatge.

La creativitat, de Proximity Barcelona, ens convidava a seguir caminant pel corredor, descobrint noves històries i il·lustracions per somiar.

Sundisa ha realitzat la producció per al projecte de JCDecaux.