D'acord

BLOG SUNDISA

DARRERA ENTRADA DEL BLOG

Street Marketing al Metro de Rio de Janeiro

domingo 08, febrero 2015

Marketing en moviment! Sembla que les brasileres tenen el costum de retocar-se el pentinat o el maquillatge aprofitant els seus viatges en metro. L’agència J. Walter Thompson ha ideat una manera de treure partit a aquest costum amb una sorprenent campanya de street Marketing per al seu client Seda, la marca brasilera...
Llegir-ne més

DARRERA ENTRADA DEL BLOG

MODA MADE IN 080 BARCELONA FASHION

domingo 08, febrero 2015

El 080 Barcelona Fashion, sempre inquiet, va obrir les seves portes aquest 2 de Febrer en la seva primera convocatòria del 2015. En aquesta ocasió, ha pres possessió del Museu Marítim de Barcelona, transformat en el glamurós escenari de la setmana de la moda de Barcelona. A més de la zona d’exposició per a dissenyadors...
Llegir-ne més

DARRERA ENTRADA DEL BLOG

La vertiente social del diseño

martes 14, octubre 2014

Desde la misma entrada del Hospital Sant Joan de Déu los visitantes saben que está pensado para los niños. Una jirafa a tamaño real, formada por hojas de acacia cortadas en vinilo de colores, les recibe en las escaleras mecánicas de urgencias.
Llegir-ne més

DARRERA ENTRADA DEL BLOG

El nadador gigante de Londres: Street marketing ganador

lunes 02, junio 2014

Si uno caminaba alrededor de la orilla sur del Támesis, entre el Puente de la Torre y el Ayuntamiento tenía que ver esta escultura gigante de un hombre nadando a través de la hierba. Sus 35 metros de largo sirvieron para promover una nueva serie de televisión en el Discovery Channel llamada London Ink, un espectáculo sobre el tatuaje basado en la serie Miami Ink.
Llegir-ne més

DARRERA ENTRADA DEL BLOG

Red Bull sigue liderando el ranking de la espectacularidad mundial

viernes 23, mayo 2014

Hace poco más de un año, la revista Puro Marketing publicaba un artículo de un especialista en branding titulado "El anuncio más visto la la historia no fue un anuncio. ¿Ha muerto la publicidad?" que ponía de manifiesto la necesidad cada vez mayor de las marcas de generar alternativas de "engagement" a la publicidad tradicional.
Llegir-ne més

Contacta amb nosaltres

Tens una idea, però no saps per on començar? Explica'ns-ho!

En fer clic a "Envia", acceptes la nostra política de privacitat.

Els camps marcats amb un asterisc (*) són obligatoris.

Subscriu-te a la nostra newsletter

T’enviarem continguts periòdics per a professionals que vulguin continuar creixent.