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BLOG

Banderoles de Barcelona Smart City

Es parla molt darrerament de les Smart Cities, ciutats “intel·ligents” que treuen profit de les noves tecnologies per a millorar la vida dels seus ciutadans. Barcelona, innovadora, emprenedora i inconformista, està en primera posició a l’estat espanyol i en el quart lloc del ranking europeu, segons els analistes especialitzats. No...

Street Marketing al Metro de Rio de Janeiro

Marketing en moviment! Sembla que les brasileres tenen el costum de retocar-se el pentinat o el maquillatge aprofitant els seus viatges en metro. L’agència J. Walter Thompson ha ideat una manera de treure partit a aquest costum amb una sorprenent campanya de street Marketing per al seu client Seda, la marca brasilera...

MODA MADE IN 080 BARCELONA FASHION

El 080 Barcelona Fashion, sempre inquiet, va obrir les seves portes aquest 2 de Febrer en la seva primera convocatòria del 2015. En aquesta ocasió, ha pres possessió del Museu Marítim de Barcelona, transformat en el glamurós escenari de la setmana de la moda de Barcelona. A més de la zona d’exposició per a dissenyadors...

La vertiente social del diseño

Desde la misma entrada del Hospital Sant Joan de Déu los visitantes saben que está pensado para los niños. Una jirafa a tamaño real, formada por hojas de acacia cortadas en vinilo de colores, les recibe en las escaleras mecánicas de urgencias.

El nadador gigante de Londres: Street marketing ganador

Si uno caminaba alrededor de la orilla sur del Támesis, entre el Puente de la Torre y el Ayuntamiento tenía que ver esta escultura gigante de un hombre nadando a través de la hierba. Sus 35 metros de largo sirvieron para promover una nueva serie de televisión en el Discovery Channel llamada London Ink, un espectáculo sobre el tatuaje basado en la serie Miami Ink.

Red Bull sigue liderando el ranking de la espectacularidad mundial

Hace poco más de un año, la revista Puro Marketing publicaba un artículo de un especialista en branding titulado "El anuncio más visto la la historia no fue un anuncio. ¿Ha muerto la publicidad?" que ponía de manifiesto la necesidad cada vez mayor de las marcas de generar alternativas de "engagement" a la publicidad tradicional.